Mercedes-Benz

Razem dla bezpieczeństwa.

Nasze najświeższe informacje dotyczące COVID-19 i Twojego bezpieczeństwa.
Razem dla bezpieczeństwa

Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem.

Stale monitorujemy rozprzestrzenianie się wirusa COVID-19 po to, aby być w stanie w dowolnym czasie zareagować na dynamicznie zmieniającą się sytuację.

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, współpracowników i partnerów należą do naszych nadrzędnych priorytetów, a działania w tym zakresie są stale aktualizowane w oparciu o informacje przekazywane przez Światową Organizację Zdrowia (World Health Organization - WHO) i rządy poszczególnych krajów.

Powołaliśmy specjalny zespół, który dba o dostosowanie naszych działań do aktualnych wytycznych rządu i służb sanitarnych.

Aplikacje i usługi dostępne online.
Mercedes-Benz dociera do Twojego domu.

Z przyjemnością doradzamy przez Internet.

Aplikacje i usługi dostępne online

W dalszym ciągu będziemy Cię wspierać przez Internet lub telefonicznie i zrobimy wszystko co, w naszej mocy, aby udzielić Ci pomocy w tym okresie.

Informacje na temat produktów i usług są łatwo dostępne na stronach internetowych.

Usługi serwisowe.

Aktualne informacje na temat serwisu.

Usługi serwisowe

Wszystkie umówione wizyty są na bieżąco realizowane. Doradcy serwisowi pozostają z Tobą w bezpośrednim kontakcie. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym autoryzowanym serwisem Mercedes-Benz.

Możesz też dokonać rezerwacji online wizyty w serwisie, klikając na poniższy link lub logując się na swoje konto w Mercedes me.

W przypadku awarii prosimy o kontakt z  z naszą czynną całodobowo infolinią serwisową CAC (Customer Assistance Center) pod następującymi numerami telefonów:

Samochody osobowe:   00800 - 1 777 77 77
Samochody dostawcze: 00800 - 3 777 77 77
Samochody ciężarowe:  00800 - 5 777 77 77

Często zadawane pytania.

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat bieżącej sytuacji oraz informacje o działaniach podjętych przez nas w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów i współpracowników. W miarę rozwoju sytuacji będziemy aktualizować informacje opublikowane na tej stronie. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z nami.

Jakie działania podejmuje serwis Mercedes-Benz?

Zapewniamy, że nasz serwis podejmuje wszelkie zalecane działania zapobiegające rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19. 

Mój samochód wymaga naprawy lub przeglądu. Czy jest to nadal możliwe?

Voyager Group Autoryzowany Serwis Mercedes-Benz czynny jest od pon. do piątku w godz. 7-18. Prosimy o kontakt przed terminem wizyty drogą telefoniczną lub e-mailową.

Mam umówiony termin przeglądu, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać punktu serwisowego. Czy mogę przełożyć termin wizyty?

Jak najbardziej możesz umówić się w innym terminie. Prosimy o kontakt z nami w tej sprawie.

Czy mogę zamówić części zamienne lub akcesoria?

Oczywiście. Zamowienia przyjmujemy telefonicznie bądź mailowo, a sprzedaż prowadzona jest metodą wysyłkową.

Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z gadżetami i akcesoriami:

www.sklepmercedes.voyagergroup.pl